środa, 13 lipca 2016

Wypadek, MSP, hackerzy, Pazdan i Florida

Hhihiihi

Cześć hehs kebs
Tu NewYork222
Tak se myśle i myśle
"Zaraz... to jest blog o msp a ja pisze o innych rzeczach XDDD"
Troche przypał ale jedziemy z tym koksem
Se pogadamy o MSP
Aaaale zanim to zrobimy
To chce wam opowiedziec historie jak prawie dostalam zawalu


Siedziałam przed telewizorem aż nagle usłyszałam głośny trzask. Byłoby to normalne, gdyby nie to, że odbiło się aż echo po drugiej stronie bloku i słychać było pisk opon. Pomyślałam, że komuś opona pękła, ale poszłam do kuchni sprawdzić co to. Zobaczyłam to:


Zdjęcia ze strony http://www.dziennikwschodni.pl/galeria.html?gal=999675066&art=1000183634&f=1
















wyje




No soreczka, no ale gdyby nie to, to post nie byłby taki długi, a poza tym to coś się dzieje na osiedlu ;-; Teraz sobie myślę, że z 250 metrów od miejsca wypadku jest stajnia, i jakby była jazda, to zapewne wszyscy by spadli XDDDDDDD
W ogóle to se poszłam do sklepu, no ok, samochód dalej jest, ale obok niego przejeżdża jakiś kolejny samochód z "Amigo" XDDDDDDDD


Prawie jak tu 

Ale tera CR7 nie bedzie reklamowac jakis sixpackow bo wiecie no kolano pięta i nie ma klienta


dobra dobra przejdzmy do MSP
Tak se myślalam, że będę Dżefem de Kilerem
No ale coś nie pykło
Hihi
teraz ta animacja jest unikatowa, ale jeśli ktoś kiedyś ją kupił i chce np. użyć jej do filmu albo umieścić w statusie, to pojawia się coś takiego xd



oookej wszyscy przez to mnie uważają za hakerke lol
jeszcze niektorym sie wyswietlają unikatowe oczy i wgl twarz taka dziwna movie bez ubrań i bez włosów (niczym Pazdan)
akurat słucham "Pazdan Boy"


świetna piosenka kocham Pazdana

dobra kończe posta ide śpiewać floride, bo znalazłam tekst lol

noo to nara




Pozdrawiam
~Melasia
NewYork222

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz