wtorek, 12 lipca 2016

Anime, mój fejm, odejście, powrót hehs

gitara siema tu NewYork222




Cr bo ja oglądałam anime ale skończyłam hehs
Dokładniej Kuroshitsuji
Aaaa Kurofanka
Cooo
Pozdrawiam Natalke
Ale żadne anime chyba nie przebije "Bokura Ga Ita" ale idk (skrót od i don't know)
Może o czymś zapomniałam
Aaaa ok
Nie mam o czym pisać ale ok
Ok może opowiem dlaczego odeszłam

Szczerze to ja sama nie pamiętam, ale pamiętam, że to było jakieś bardzo złe wspomnienie XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ale dlaczego powróciłam
Po pierwsze

• Już zapomniałam co to było

Po drugie

•Moja psiapsi wysłała mi linka do tego bloga i postanowiłam pisać od początku XDD

Po trzecie

•Zobaczyłam, że tu se całkiem sporo fejmu narobiłam

Po czwarte

•Wiele osób do mnie pisało, nawet pare dni temu, żebym wróciła albo niektórzy są tacy troche jak Internet Explorer (czy jak to tam się pisze) i chcą, żebym z nimi przeprowadzała wywiady mimo, że już dawno odeszłam

Tyle napisałam powodów, bo tak

Ok ide pisać kolejnego posta bo tak


Nareczka Karynki i Sebixy <3
I inni


Pozdrawiam,
~Melasia
NewYork222



PS podpisu nie zmieniłam XDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz