niedziela, 10 lipca 2016

aaaa

aaa jestem yyy jaguarem wscieklym psem
uciekajcie stad bo was zjem

ok nie uciekajcie bo wazna informacja hihuś

pani psiapsi mi wysłała linka do mojego bloga z którego wyłam jak zobaczyłam stare posty
serio i to mocno
ale coz widze ze mialam tutaj fanow wiec po 2 latach powracam hahamak
pewnie wy tez mieliscie ze mn beke hahaha
spk ja tez mam nawet teraz hihihi
no to bede miec zajecie na wakacje hihi
pisanie postow
na bloga
ale spoko spoko chyba w ktoryms poscie pisalam ze jezdze konno
hehe nic sie nie zmienilo wiec 18 lipca jade na 3 tygodnie w półkolonie hihi

konne 

a wiec zaczelam jeszcze oglądać anime
z pół godziny temu obejrzałam ostatni odcinek chyba najsmutniejszego anime na świecie
"Bokura ga Ita" czyli "Byliśmy Tam"
aaaa jak sobie przypomne to anime to juz mam lzy w oczach 
ja przez to płakałam pare godzin
no i znowu płacze
zw




jj
a wiec tak
nigdy nie myslalam ze bede ogladac jakies romanse anime i na dodatek bede na tym plakac
nigdy aż tak nie plakalam
w sensie jak np umarl ktos z mojej rodziny to plakalam bardziej 
no ale to jest najsmutniejsza historia, anime, film, manga, jakie moze istniec moim zdaniem
ps oglądam nanami chan
ale ona serio jest fajna
to ona polecala to anime i ja tez je polecam serio 
a wiec tak
na drugim miejscu nie jest moze anime ani manga ani film ale vocaloid
hahahah
ale to serio jest smutne
na tym tez plakalam
"Aku no Meshitsukai" po angielsku "Servant of Evil" czyli "Sługa Zła" 
nwm dlaczego napisalam jak to sie nazywa po Japonsku lols
ale tak
tadaaa

oto sługa zła
aaa nie wkleiłam ''byliśmy tam" xDD



zdu

to chyba najpiękniejszy obrazek Nany i Yano w internecie 
aaa znowu płacze zw



jj
jak juz mowilam to romans wiec wiecie
ok to ja lece jakos przywrocic wyglad tego bloga na ziemie ok XDDD
oksik spoksik naraski
wasza newyork222


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz