piątek, 29 lipca 2016

smutna twarz

heeejka tu NewYork222 hehe


są wakacje
jest czas
jest blog
jest mela
jest internet
jest komputer

to dlaczego melasia nie pisze postów?


Najpierw Melasia miała meet up w Narolu (na wsi XDD)
Czyli wyjechała z ciocia na wieś lol
Była tam w piątek, sobotę i niedzielę
Potem opowiem wam o tym hehs
A potem, czyli w poniedziałek Melasia pojechała se na półkolonie do stajni
No ale w piątek wróciła to co potem robiła
Szczerze mówiąc, to całkowicie zapomniałam, że mam jakiś blog, a jak 2 dni temu sobie o nim przypomniałam to nie chciało mi się pisać postów lol i nagle tadam pisze
W sumie to zanim pojechałam do Narola,  to miałam czas i  napisałam prawie cały post
No ale nie cały
I dzisiaj go dokończyłam
Znaczy dokończyłam go wczoraj rano ale przed chwilą się tylko podpisalam i za chwilę go opublikuje XDD

Oki to nara XDD



Pozdrawiam,
~Melasia
NewYork222

2 komentarze:

  1. No hejka melciu ....
    1.odpisz na fb
    2.woooow jestem tu..
    3. dodaj do bloga jak obiecałas
    4. kripi pjosenki
    5. dzieki za dedykacje :))
    6.fajny blog
    7. gdzie zrobilas to tełko ze mnom xd?
    8.wyslij tapete z pazdanem
    9.gdzie ty?
    10. odpisz



    dzieki za przeczytanie mielego dnia pani eni220 ;)))

    ps. wyje z tych piosenek

    OdpowiedzUsuń
  2. No hejka melciu ....
    1.odpisz na fb
    2.woooow jestem tu..
    3. dodaj do bloga jak obiecałas
    4. kripi pjosenki
    5. dzieki za dedykacje :))
    6.fajny blog
    7. gdzie zrobilas to tełko ze mnom xd?
    8.wyslij tapete z pazdanem
    9.gdzie ty?
    10. odpisz



    dzieki za przeczytanie mielego dnia pani eni220 ;)))

    ps. wyje z tych piosenek

    OdpowiedzUsuń