środa, 13 lipca 2016

Moje ulubione jutuberki, Miraculum, beka z psiapsi

Eeeelo ziomki

Tu Ny222



Dziś se pogadamy jakich jutuberów oglądam
Wzięłam ten pomysł od osoby, która pojawiła się na chacie bo miała nick "Andzia Games" czy coś tam


Oczywiście na 1 miejscu jest nasza kochana Andzia Mucha


A tak na serio


To 1 miejsce zajmuje REMBOL, czyli Maciek Rembowiecki hehs kebs

*zdu Rembola na live jak próbował sobie rozszerzyć usta*


Więc

Poznałam go ponad rok temu, nie wiem ile dokładniej no ale
Oglądałam odcinek jakiegoś innego Youtubera, i tadam, w podobnych był Rembol XDD

Miniaturka była ciekawa, więc wchodzę w filmik, potem drugi, trzeci, czwarty no i jakoś to tam szło XDD
Tak więc znam go dosyć długo, ale moim ulubionym youtuberem stał się jakoś tak od listopada 2015 roku XDD Czyli parę miesięcy, od kiedy go poznałam, aż do teraz XDD

*Zdu też z live*

No

Na 2 miejscu jest Rosiek :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Haaaa Kuba jest bfff Rembola :DD
Właśnie dzięki Maćkowi poznałam Rośka Hehs kebs XDD










*spamowe zdu z live XDD*

Na 3 miejscu jest Olchuś B))
Poznałam go niedawno, pare miesięcy temu, ale zaczęłam go oglądać jak nagrywał jakieś tam rzeczy z Miraculum XDD

Piszcie, jacy są wasi ulubieni jutuberowie XDD

A jak już zaczęłam temat o Miraculum, to se popisze o tym hihi XDDD

A więc
Zacznijmy od tego że była u mnie psiapsi na noc 
W pewnym momencie Juliasia spytała się, czy oglądam Bieronkę i Czarnego Kota XDD

No ja powiedziałam, że to jest dla dzieci


Nagle psiapsi odpowiada, że ona to ogląda

Troche przypał c'nie XDDDDDD


Ok psiapsi sobie idzie
I Melasia sobie myśli ''aaa w sumie to Juliasia ma gust i jest troche starsza ode mnie i to ogląda to może ja też obejrze bo w sumie najpierw oceniam a nawet nie wiem o co w tym chodzi"

Oglądam 1 odcinek
Oglądam 2 odcinek
Oglądam 3 odcinek
Oglądam 4 odcinek
Oglądam 5 odcinek
Oglądam 6 odcinek
I tak właśnie dotarłam do 24 odcinka


Niektóre sceny może i faktycznie są troche takie "różowe" "dziecinne" itd
No ale ogólnie to jest to zarąbiste XDD
Mam nadzieję, że nie stracę fanów za to, że lubię Miraculum XDD

Ok to chyba na tyle i mam jeszcze prośbę do Czyrka


odpisuj na wiadomości 

Kk
To cześć Hihi


Pozdrawiam
~Melasia
NewYork222





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz