niedziela, 15 stycznia 2017

Kolejni hackerzy! Czy legenda starego MSP wraca...?

Elo elo tu pomelo
Chyba zacznę się tak witać XDD

Elo elo z tej strony NewYork222, i dzisiaj napiszę o MovieStar, która się nazywa TheBeatles66. Możliwe, że starsi gracze kojarzą ją z dziwnych postów na forum, filmów i artbooków. Była bardzo popularna w 2013 roku, przez co posiada teraz 9 level. Zostało potwierdzone, że shackowała wiele sławnych Movie Star, więc gracze pisali do moderatorów w tej sprawie. Kilka dni po fali zgłoszeń w profilu ustawiła ''wkurzony wyraz twarzy'' i animację rzucającą popcornem. Dużo osób uważało, że to coś oznacza, ale do tej pory nic nie wiadomo, a wyraz twarzy i animację ma stale w profilu.
*ps informacje mam z mojego starego bloga, bo pisałam o niej :DD*
Dzisiaj przeglądając forum zobaczyłam posta o nazwie  ''terreur'' co oznacza ''terror''.

*scr posta*
Przetłumaczyłam tekst i mniej więcej oznacza to: ''terror i krzyki dzieci, ale uśmiech był jeszcze na ich twarzach''
Dziwne, tak samo jak jej komentarz:
Po polsku to oznacza:
''Niestety nie byliśmy pewni, pokutować, nie zapomnij, ale wrócić i przygotować się do jeszcze większego zła''
Czy to znaczy, że dawna hackerka zapowiada nam powrót i przygotowanie się do stracenia kont?
Kolejne posty na ten temat niedługo!

Pozdrawiam,
~Melasia
NewYork222

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz