sobota, 3 grudnia 2016

Qnie, świąteczne MSP i nowy wygląd B))

Eluwa

Tu NewYork222,

Ostatnio nie wrzucałam postów (tak jak adminki, tylko Neko trochę się udziela .-.) ale mam dla was długo oczekiwane zdjęcia z koni XDD Wczoraj nie skakałam, ale za tydzień dam zdjęcia ze skoków :))

Więcej zdjęć nie pokażę, bo w innych widać moją twarz, a jestem brzydka :')


*problemy meli*

Ale dam zdjęcia Granta i Amzery na wybiegu ;)


Ten gniady to Grant, a srokata to Amzera ;)


Też kilka zdjęć zrobiłam, ale telefonem, czyli słaba jakość, rozmazane i wgl lepiej ich nie pokazywać XDD

Ogólnie polecam robić zdjęcia koniom jak jest dużo śniegu, bo wtedy ładnie wychodzą :D




A schodząc z tematu z końmi, to...


JEST ŚWIĄTECZNE MSP!!




Kocham świąteczne MSP <3 Myślicie, że moderatorzy niedługo dodadzą zadania świąteczne zadania? :DD



Może na moim blogu też zrobić świąteczny motyw? :D 
Żartuję, nie zrobię, bo kilka dni temu zrobiłam, sory XDD Może nastepnym razem :D





To chyba by było na tyle :D


Pozdrawiam, 
~Melasia
NewYork222


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz