czwartek, 22 maja 2014

Zablokowali mnie ;c

Hej ;c Już odzyskałam konto... Ale... Sami zobaczcie ;(( :
Zablokowali mnie, bo jakiś durny hacker napisał jakąś głupotę -.- Aha i na swoim starym koncie 
napisałam, że to ja jestem NewYork222. Tak, pimpuskowa390, MelixFelix2 i inne kotna za które będę się podawać, to tak. To ja będę c;  Wczoraj napisałam do modów, ale co nasi ,,kochani" modzi napisali? To:



Nie odblokują mnie -.- A czy to moja wina, że ktoś mnie shackował?! No dla naszych ,,kochanych" modów chyba tak -.- RACZEJ NIKOGO NIE PROSIŁAM O SHACKOWANIE MNIE, PRAWDA?! X-O
Jakbym prosiła np. Anonkę o shackowanie mnie, to by tak wyglądało ;

Ja: Anonko, czy możesz mnie shackować? c;
Anonka: Yes (d)
Ja: Dzięki c; Jesteś bardzo miłą anonką c;
Anonka: Thank you ;D
Ja: Aha i mogę jeszcze o coś cię prosić? c;
Anonka: Yes (d)
Ja: Jak wejdziesz na moje konto, napisz do kogoś ,,Patrycja, wiesz, że mam program HxAxCxKxExRxSxKxI? c;" Ok? c;
Anonka: Yes (d)



I tak by nasza rozmowa wyglądała -.-  Z kąd wiem, że ta hackerka napisała to Patrycja wiesz że coś tam coś tam... xd ? Jak już odzyskałam konto tajnym sposobem, to napisano mi, że to napisałam -.- Rzuciłam też okiem na moją księgę gości z pimpuskowej i chcę Wam bardzo podziękować za wsparcie c;  Ale ta idiotyczna hackerka zrobiła film, że  jestem shackowana -.- Były tam 2 komentarze. A zresztą sami zobaczcie ;D




                                                                                    Wasza shackowana NewYork222 ;c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz