wtorek, 11 kwietnia 2017

MSP współpracuje z Vocaloidem?!

Hejka, tu NewYork222

Ostatnio zauważyłam bardzo dziwne rzeczy na MSP, mianowicie stroje Vocaloidów z ich piosenek. Czy gra współpracuje z nimi? Żeby nie było, podam wam kilka przykładów.

1. Dark Wood Circus

Większość fanów Vocaoidu słyszała o piosence ''Dark Wood Circus''. Ale czy zwróciliście uwagę na strój Miku?
A teraz przyjrzyjcie się ubraniom na MSP.
Chyba są trochę podobne? A nawet bardzo.

2. Alice Human Sacrifice
Tutaj mógł to być tylko przypadek, ale bardzo szybko zrobiłam look Meiko z ''Alice Human Sacrifice''
Jak widać, ubrania bardzo dobrze pasują do postaci z tej piosenki. Nie wiem sama, czy to tylko przypadek...


3.Hatsune Miku

Ostatnim dowodem są włosy Hatsune Miku.
Znowu zrobiłam cosplay xDD Ku mojemu zdziwieniu, bardzo szybko znalazłam włosy, które idealnie pasują do Miku.



A wy co o tym sądzicie? Plagiat, współpraca, czy po prostu przypadek? Piszcie w komentarzach <3



Pozdrawiam, 
~Melasia
NewYork222


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz