niedziela, 13 listopada 2016

SHACKOWALI MNIE? NOWA HACKERKA??

Hej!!!
Tu przerażona NewYork222 D;

Pisałam z koleżanką na Facebooku, kiedy Karolina mi napisała, że ''bekowy status ustwaiłam''
Nie wiedziałam o co chodzi, bo normalny (przynajmniej dla mnie) to był status...
Kiedy Karola wysłała mi screena mojego profilu, to się dosć mocno wystraszyłam...
Tak to wygląda:
MilkaLove - NOWA HACKERKA?!

Weszłam na konto koleżanki,a by zobaczyć jak wygląda sytuacja, i od razu kiedy zobaczyłam ''hack by MilkaLove'' wyszukałam użytkowniczkę.


Jej profil wygląda normalnie, ale miniaturka już nie zabardzo. Nie ma takiego wyrazu twarzy jak... to wygląda jak ''znudzenie'' trochę :D



Dobra, muszę iść dalej próbować odzyskać konto, i bardzo dziękuję Karolinie za ogromną pomoc i w ogóle poimformowanie mnie o tym :D 



Pozdrawiam,
~Melasia 
NewYork222

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz