piątek, 5 sierpnia 2016

Martina836, reklama, cosplay

Hej XDD
Tu NewYork222

Dzisiaj napsizę o pewnej MovieStar, która wywołała kiedyś na forum spory szum


Kiedy weszłam na MSP i coś tam robiłam, włączył się dźwięk, że ktoś z moich znajomych wszedł na MSP. Nie musiałam nawet czytać nazwy, a już rozpoznałam że to Martina836. Nowsze MSP zapewne jej nie pamięta, ale narobiła sobie trochę fejmu przez to, że była bardzo aktywna na forum i rzucała się w oczy robiąc okropne błędy ortograficzne (ale to chyba logiczne, że przez przypadek nie napisała ''koham'' ''kolorkuw'' itd XDD). Po jakimś czasie przestała się logować... ALE TERAZ POWRÓCIŁA HEHS KEBS?!
Kc Martina

Ok przejdźmy do kolejnej sprawy
https://www.youtube.com/watch?v=VAC-5BQnuXI&list=PLqpupSlkT50GrrE4RKRFccX7L-pGOfgMZ&spfreload=10

sorki wyje z tg

wgl to chciałam jeszcze zrobić reklame mojej psiapsi dzięki której powróciłam na bloga

KLIKNIJ TU OK

Trochę krótki będzie ten post hihi

Jeszcze, ostatnia sprawa, robię cosplay'e na MSP, więc piszcie w komentarzach albo na priv jakie macie propozycje skosplejowania kogoś lol

Ok to ja kończę xd



Pozdrawiam,
~Melasia
NewYork222

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz