niedziela, 10 sierpnia 2014

To koniec.

Hey.
Tu Y.
Niestety, ale koniec z tym blogiem. ALE PRZECZYTAJ DO KOŃCA!
Robię nowy blog, Z tym... no... kojarzy mi się coś, czego już NIGDY nie chcę pamiętać.
Nrazie jeszcze go nie ma, ale jak zrobię, podam link.
Tego bloga nie kasuję, bo tyle postów, a ja mi się nie chce kopiować i wklejać, bo to by mi zajmowało jakąś godzinę.
Jak będą jakieś rzeczy, które chcecie wiedzeić a nie będzie ich na moim nowym blogu, to tutaj sobie poszukajcie.




Nowy blog chyba jeszcze dzisiaj otworzę.
A teraz kończę, bo muszę zrobić tego bloga.
Narazie.

3 komentarze:

  1. :( Szkoda, fajny blog był.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. halo alo powracam jako niu jork ok podziekujcie natalce bo mi przypomniala o tym blogu

    OdpowiedzUsuń