poniedziałek, 16 czerwca 2014

Jestem zablokowana!!!!

Ok, tym razem GORSZE wieści! Jakaś dziwna dziewczynka (Neo!!!) ze mną rozmawiała na poczcie i pisała do mnie różne rzeczy (nie pamiętam nazwy tego dziecka, może podam Wam później), np.: że jestem jej żoną i że jestem rybą i ona mnie je... No wiecie, rożne dziwactwa...Ale to nie koniec! Moviestarplanet mnie ZABLOKOWAŁO, bo napisałam DRUGIEJ DZIEWCZYNCE (też neo, nazywa się superprezent123), że jest nienormalna (na moim miejscu napisalibyście to samo, napisała mi "Niezła dupeczka z ciebie mała"). Chyba damy z NewYork222 tą pierwszą na Yt. Mam czekać ok.15 godzin! To takie fair, w dodatku chciałam sobie vipka elite zrobić!!!
To ta tyle, papa, trzymajcie za mnie kciuki, jutro przecież zdaję na kartę rowerową :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz