środa, 9 kwietnia 2014

Trolololo? XD

Stało się coś tak niewiarygodne, że aż ja sama w to nie wierzę:  zrobiłam imprezę u Samotniaa no i pomyślałam, że ja też spróbuję przywołać Anonymous jak Izabela221 i... udało się! :O Niestety nie mam zdjęć... Ale poprosiłam Anonkę o grafa i... dała mi grafa :O A potem ciągle pisała ,, I'm Anony*mous! (d) I'm a big h*cker! (d) " ... No i potem podszedł do jakiejś dziewczyny i napisał : I love you :) To było trochę dziwne... O_o No i zaczął przy niej tańczyć O_o   Trololo XD  No i wtedy  przyszła Samotniaa :x No i wtedy wszyscy się zmyliśmy ( nie wiem dlaczego XD ). Chyba tam została Anonka bo miałam ją w znaj i pisało: Anony mous (d)  jest w pokoju Samotniaa czy coś takiego ;p 





        No i to na tyle xd. Papatki ;* Wasza NewYork222 ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz